Leskovac – Načelnici i službenici gradskih uprava na četvrtom sastanku radne grupe zadužene za sprovođenje projekta „Unapređenje poslovnog prostora na lokalnom nivou kroz regulatornu reformu“, usvojili su preporuke za pojednostavljenje administrativnih postupaka.
Nakon ovoga skupština grada trebalo bi da donese odgovarajuće odluke na osnovu kojih će ove preporuke biti uvedene u sistem rada uprava.
’’ Najveći broj preporuka odnosi se na najkomplikovanije administrativne postupke, a prethodno obavljeni razgovori sa fizičkim i pravnim licima, pokazali su da su to postupci iz oblasti urbanizma i izgradnje, kao i iz oblasti poljoprivrede. Osnovni cilj čitavog projekta je da se administrativni postupci sprovode efikasnije što će, između ostalog, doprineti poboljšanju poslovne klime u gradu’’ rekao je stručnjak za regulatornu reformu, Predrag Cvetković.
Pre primene usvojenih preporuka za svaki administrativni postupak urađena je analiza troškova koje lice plaća prilikom podnošenja zahteva, isto će biti urađeno i nakon što otpočne primena preporuka kao bi bila utvrđena visina uštede koja je postignuta ovom reformom.
Planirano je da se uvedu i standardizovani obrasci za sve zahteve.
Organizacija zadužena za sprovođenje ovog projekta je Centar za dobro upravljanje – OPTIMUS.