Leskovac -Uprkos problemima sa kojima se hemijska industrija Nevena Leskovac suoočila nakon plasiranja dezinformacija o novoj bebi kolekciji „ Kosalija „, ova fabrika uspeva da odgovori zahtevima probirljivog inostranog tržišta, gde se roba uglavnom plasira, rekao je za našu Televizijiu direktor ovog preduzeća, Miljan Miljković.
-„ Nakon objavljivanja saopštenja sa optužbama na račun nove kolekcije, za koje se još uvek ne zna ni ko ga je poslao, ni sa kojom namerom, Hemijska industrija Nevena preduzela je sve neophodne mere za zaštitu svog novog brenda, Kosalija, koji je, rezultat rada stručnjaka i saradnika ove leskovačke firme – Kaže Miljković„.
On posebno ističe i činjenicu da je Zavod za za intelektualnu svojinu zvanično potvdrio da nije podnet nikakav predlog za poništenje bilo kog žiga ili dizajna proizvoda Nevene, uključujući i novi brend – Kosaliu.
Bez obzira na evidentno nanetu štetu preduzeću koje je jedno od retkih imalo ideju da iz trenutne krize izađe sa novim brendom i linijom kozmetike za bebe koja je po nekim komponentama bolja od proizvoida poznatih svetskih kozmetičkih kuća, Nevena Leskovac ima definisane planove do kraja ove i početka sledeće godine, naglašava Miljković
Miljković zaključuje da je Nevena kreirala novu obogaćenu formulu u saradnji sa poznatim kozmetikolozima iz Italije i Nemačke, koristeći pri tom iskustvo staro 60 godina.
Kolekcija obuhvata šampon, kupku, mleko, ulje, puder i sapun za bebe .