Besplatni eRačuni firmama tokom vanredne situacije prouzrokovane korona virusom

Servis Moj-eRačun omogućava svim poslovnim subjektima koji do sada nisu prešli na bespapirno poslovanje i uveli eRačun da se u narednom periodu registruju na servis i potpuno besplatno šalju eRačune za vreme trajanja vanredne situacije prouzrokovane korona virusom.

Kao društveno odgovorna kompanija, nastavno na preporuke Ministarstva i Vlade Republike Srbije za uvođenje dodatnih mera opreza za sprečavanje širenja zaraze koronavirusom, servis Moj-eRačun priključio se aktivnostima sprečavanja širenja bolesti na takav način da su omogudili poslovnim subjektima u Srbiji da papirno poslovanje, koje podrazumieva fizičku razmenu dokumenata i poštansko slanje računa, besplatno zamene eRačunom, odnosno digitalnim načinom dostave računa, što je sigurnije za zdravlje njihovih zaposlenih i poslovanje u celini, kao i za sigurnost njihovih komitenata.

Kako će novonastala situacija doneti velike probleme privredi i svim privrednim subjektima, na ovakav način jedino možemo da pomognemo svima da budu sigurni da su njihovi računi dostavljeni i time umanjimo naplate potraživanja činjenicom da će broj nedospelih računa biti sveden na minimum. Zajedničkim snagama omogućićemo da privreda i dalje neometano radi, koliko god je to u našoj mogućnosti.

Kontaktirajte nas putem web-a, mejla ili na navedene brojeve telefone kako bismo vam omogućili neometan rad za vreme vanrednog stanja.

Firmama koje do sada nisu koristile eRačune, ali se od 16. Marta 2020. registruju na servis Moj-eRačun, biće omogudeno besplatno slanje eRačuna tokom perioda vanredne situacije uzrokovane korona virusom (sve do prestanka opasnosti od širenja zaraze korona virusom i obustavljanja vanredne situacije), besplatno postavljanje radnog procesa razmene eRačuna, pristup servisu sa bilo koje lokacije (moguć rad od kuće), status primljenih i poslatih eDokumenata u realnom vremenu, pomoć kod preuzimanja i slanja eRačuna, pouzdana dostava s povratnom informacijom i veća likvidnost zbog tačnog vremena dostave računa.

S obzirom na to da je preporuka Ministarstva i Vlade Republike Srbije da se izbegavaju aktivnosti u većim grupama ljudi, apelujemo na kompanije da svoje poslovanje prilagode nastalim okolnostima i maksimalno digitalizuju poslovne procese kako bi nastavili kvalitetno raditi i kako bi u što manjoj meri korona virus uticao na zdravlje svih uključenih strana, kao i na uspešnost njihovog poslovanja.

Dodatna pomoć postojećim korisnicima

Postojećim korisnicima servis Moj-eRačun omogućio je dodatnu tehničku podršku u slučaju rada od

Kuće, s obzirom na to da je pristup uslugama servisa moguć sa bilo koje lokacije. U slučaju da preduzeća ne koriste uslugu eArhiva ili nisu upoznata kako joj mogu pristupiti sa mobilnog uređajem ili kućnog računara, kako pretraživati primljene i poslate eRačune ili kako osigurati pristup eArhivi drugim zaposlenima, tehnička služba servisa Moj-eRačun biće dostupna za postavljanje radnih procesa i on-line ili telefonske konsultacije tokom celog perioda za vreme vanredne situacije, isto kao i do sada.

Podsećamo da je Ministarstvo i Vlada Republike Srbije izdala jasne smernice za pridržavanje mera za sprečavanje širenja bolesti uzrokovane korona virusom za poslodavce i da je poslat apel svim građanima kao i Privredi Srbije za odgovorno ponašanje i sprovođenje mera samozaštite, kao i zaštite sopstvenog zdravlja i zdravlja naših porodica i drugih sugrađana.

Aktivaciju direktno možete zahtevati na linku https://www.moj-eracun.rs/cms/zatrazite-ponudu/ ili preko online kontakt forme. https://www.moj-eracun.rs/cms/zatrazite-ponudu/

Ako Vam treba savet ili podrška, kontaktirajte nas pozivom na brojeve:  066 8103056, 066 8103053, 064 8893033.

 

                                                                                               

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *